Mailchimp használata

Sokan vannak, akik csak hírlevélküldésre használják a Mailchimp rendszerét, pedig ennél jóval többet is lehet ki lehet belőle hozni!

A Mailchimp ma piacvezető az email küldő szoftverek területén, és természetesen nemcsak hírlevél küldésre alkalmazható.

Az elsődleges feltétel, hogy tovább lépjünk, össze kell kapcsolnunk weboldalunkkal. Amennyiben webáruházunk van, akkor is érdemes összekapcsolni, mert akkor teljes egészében ki tudjuk használni a Mailchimp adta lehetőségeket, ami egy webáruháznak elengedhetetlen.

Gondoljunk bele az elhagyott kosár funkcióba, vagy akár a tranzakciós levelekbe. Mi magunk állíthatjuk össze, hogy egy vásárlás utáni levél mit tartalmazzon, és mikor kerüljön kiküldésre.

Egy másik lehetőség a szegmentált hírlevél kiküldés, kinek küldjük ki a leveleinket? Mi az ami érdekli egy bizonyos felhasználót? Beállíthatunk érdeklődési köröket, címkézhetjük a felhasználót, és ezáltal sok lehetőségünk lesz, hogy pontosan célozzunk.

Mondok egy példát: újra szeretnénk kiküldeni a szerdán kiküldött levelünk, de nem mindenkinek, hanem azon felhasználóknak, akik megnyitották a kiküldött levelet, és az elmúlt három napban nem vásároltak.

Akkor most jön a kérdés, hogyan lehet ezt lépésről lépesre megoldani? Van egy tanfolyam, ahol ezt el lehet sajátítani. Érthetően van elmagyarázva és bemutatva milyen lépéseket és milyen beállításokat kell használni, hogy ezeket a szegmentálásokat elvégezhessük!

A Mailchimp használata videótanfolyam itt elérhető!

Szólj hozzá!